Åter på hemmaplan

Patty Griffin ljuder från högtalarna och dagens sista solstrålar letar sig in. Och jag längtar tillbaka till Karlskrona, våren och vännen min.

Att kombinera extremt dålig sömn och dåligt matintag med en fotbollsmatch är inget att rekommendera. Jag är helt slut. Värker verkligen i hela kroppen, så sängen och sömnen är inte långt borta. Imorgon ska jag skriva tills fingrarna blöder igen men jag hoppas att det går lite smidigare denna gång.

Har lite att städa upp här hemma också. It's a mess.



over and out.

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag hade tänkt ringa dig ikväll, men jag tänkte att du nog var jättetrött och att du behövde sova. Jag hade rätt :P Kram!

2010-04-25 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback