Snabb uppdatering

Okej, måste rätta mitt påstående i det tidigare inlägget; rim är roligt, bra och sjukt coolt. OM man behärskar det. Det är det som är problemet, när Hanna rimmar då är det tragiskt för lets face it, Hanna är värdelös på att rimma. Jag får helt enkelt träna på det om jag ska nå titeln som äkta poet ;)

Det känns som att tiden bara rusar förbi och att jag kommer snubblandes efter. Jag hinner inte riktigt allt jag tycker att jag borde hinna, så om jag har varit lite off på slutet så är det därför. Jag är lite efter tiden.

Den här veckan jobbar jag på dagis och jag kan säga att det dyker upp några intressanta kommentarer här och där. Igår studerade en kille sin macka och säger sedan;
- Det här, det smakar som svartsjuka.
Med skrattet i halsen säger jag;
- Jaha, hur smakar det då?
- Det smakar som kaviar.

Så, då vet vi det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Ylva

gapskrattar

Vilken underbar pojke! Sådana kommentarer är nästan mer värda än poesi ;)

2010-04-12 @ 23:05:35
URL: http://engulslump.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback