Pappa Hörnbergs återkomst

Det känns som en bra vecka det här. Om inte annat en effektiv vecka. Lämnade in närvarorapporten för försäkringskassan och vikarierapporten på Renforsskolan igår. Check. Har fixat tid på gå- och löpkliniken och ska dit imorgon. Check. Tog säsongens första joggingrunda idag. Check. Har jobbat med folkhögskoleansökningarna ikväll, har börjat klistra ihop arbetsprover. Check. OCH har fixat e-legitimation och därmed ett personbevis som ska skickas med i ansökningen. Check. Och och och, har äntligen bokat biljetterna till KARLSKRONA. CHECK.

Så i det stora hela, bortsett från tid-, framtid- och ålderskris, flyter det på braaa just nu.

Pappa driver mig dock till vansinne. Han har just opererat foten och är sjukskriven i några veckor så han får bara göra stillasittande arbete och ha foten i högläge. Och min pappa kan inte sitta stilla. På jobbet vandrar han av och an i korridorerna i ren frustration och hemma kan han inte vara tyst. Han sjunger, pratar strunt, kaxar (Jag: MAMMA, säg åt pappa, han visar fingret!), drar OM MÖJLIGT, ännu sämre skämt och skrattar OM MÖJLIGT, ännu mer åt dem. Ja, det är min tillfälligt invalida pappa det. Och såhär ska det fortsätta i flera veckor (!?). Effektivt sätt att få mig att flytta hemifrån måste jag säga.

Haha, nu kommer jag snart få skäll för att pappa är med på bloggen igen. Men det är mitt sätt att säga; hämnden är ljuv :)


Jag avslutar med lite fina bilder från ett par fina partypinglor från helgens bravader:



Fröken-nyfriserad



Sommarflickan



Äter-dig-med-blicken-bruden



Body-babe




Kommentarer
Postat av: hannah

Pappa Hörnberg är GGGG-uunit!



OCH JAG VILL ATT DU SKA SKICKA BILDERNA FRÅN HELGEN TILL MIG, TACK.

2010-04-14 @ 00:32:37
Postat av: jennie

HEHEH jag gillar den sista bilden skarpt! Kaos+ skratt = lycka!

2010-04-14 @ 16:46:59
Postat av: Jenny

Varför sticker det lite i mitt hjärta? :S <3

Kramar till er fina flickor.

2010-04-14 @ 20:37:32
Postat av: Anonym

heheh, din far är rolig!



men frågan är ju, VARFÖR du la ut den där bilden på mig? haha så sjuukt fult. Jaja, alla andra var ju söta, och den sista bilden var underbar!! som sagt, du måste skickaaaa kvinnaa!!

2010-04-14 @ 22:21:03
URL: http://dannelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback