Kaoset i rum 227

Jag förstår varför jag har undvikit mitt rum, och hellre bott i någon annans ett tag.

Resväskan ligger ouppackad men öppen och med kläder hängandes över kanterna, som om de gjort några tappra men misslyckade försök att själva ta sig till garderoben. Och sängen är täckt av diverse saker som gör det omöjligt att ens i ihopkrupen fosterställning få plats att sova där. Disken har blivit stående i några dar, och på golvet ligger saker utplacerade, redo att ramla över. Nej usch. Kallt är det här också.

Jag tror att jag ska; tända lite ljus, frambringa lite ljus här inne, städa bort fällorna på golvet, disken, och sängbråten, så att mitt fina rum faktiskt får vara fint, och resväskan ska få återse sin plats ovanpå garderoben (i två veckor till, innan den packas igen).


hej.

Kommentarer
Postat av: L-boy

hahaha... Jag vet inte varför men det känns som att jag har vunnit lite närhet på det där bombnedslaget :O Om det är så så kan det ju ligga kvar ett tag till :) /aliasironisten

2010-12-08 @ 18:32:16
Postat av: Mamma

Hm, det där låter bekant på något vis... Enda skillnaden är väl att hemma hos oss har du ingen annans rum att bo i! Kram på dig, slarvmaja

2010-12-10 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback