Glad alla hjärtans dag?

Gårdagen spenderades av magont som kom och gick hela dagen och på kvällen var det bara att konstatera att det var magsjuka. Kul. Har aldrig haft så ont i magen i hela mitt liv. Jag kom inte ihåg att man hade såhär ont när man hade magsjuka men mina föräldrar upplyste mig om att det är så det är att ha magsjuka som vuxen. Kul.

Och förlåt alla som har träffat mig de senaste dagarna! Hade jag vetat hade jag isolerat mig någonstans så att ni sluppit risken att bli smittade. Hoppas ni klarar er undan!

Och hoppas ni andra hade en bättre alla hjärtans dag.



Ska väl också tillägga att idag inte varit någon höjdare heller. Magen är visserligen bättre, men istället har magont i form av oro präglat dagen. Ingen skada skedd, egentligen, men det är alltid obehagligt när saker och ting är lite för nära ögat. Och samtidigt en lättnad att de ändå håller sitt avstånd.

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback