I'll tell you everything about living free

Vissa kanske finner det störande att bli väckt klockan åtta på en lördagmorgon av att solen lyser in genom fönstret men det är ett säkert sätt att få mig att vakna på rätt sida. Jag bara älskar solsken!!

Trummorna i Wolfmothers "Vagabond" får mig att dansa runt i solskenet som övervåningen badar i, och hjärtat att slå små lyckovolter innanför bröstkorgen och jag sjunger med i låten, högt och falskt, och får mina föräldrar att skratta och skaka på huvudet.

TODAY IS A GOOD DAY

Kommentarer
Postat av: Ylva från Piteå

Ler Jag kan se dig framför mig där du skuttar runt. Underbart ;)

2010-02-15 @ 18:00:53
URL: http://engulslump.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback