Tack och adjö 2009

2009 har passerat och man stöter på årskrönikor var man än vänder sig i informationsbruset. Personliga fråga-svar-listor präglar de flesta bloggar, sammanfattningar av årets musik och film har gjorts av varje kulturell tidskrift, och Tv4 har säkert som brukligt en samling av kanalens höjdpunkter och tabbar.

Och jag tänkte ställa mig i ledet och publicera min sammanfattning av mitt 2009, började att beta av frågor på den långa 2009-listan. Men vet ni vad? Jag är less på 2009. Visst, det var ett år fyllt med framgångar och av många nära och kära. Men det var också ett år fyllt av tyngd, och den behöver inte följa med in i det här året. Den ska inte följa med.

Det här året kommer att bli mitt år, är mitt år. Det här året ska jag stå vid rodret och styra mig dit jag vill bli styrd. Och det har börjat otroligt bra. Jag har samlat så mycket kraft dessa mellandagar att jag tror det var längesen jag kände mig såhär tillfreds med livet. Så lugn och samtidigt så framtidsinriktad och beslutsam. Som sagt, det här kommer att bli ett bra år. Det ska jag se till att det blir.

Så jag säger; tack och adjö 2009. Hej och välkommen 2010!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Låter vettigt!



PS. Tror jag var först att läsa, yes!

2010-01-06 @ 19:22:43
URL: http://mrlundmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du under 2010 ska fyllda din blogg med många och frekventa uppdateringar! Annars håller jag med föregående talar, låter klokt hanna!

2010-01-06 @ 22:21:12
Postat av: ingrid

DET LÄT MYCKET BRA, MIN VÄN!!!! kjam!

2010-01-06 @ 23:33:25
URL: http://klingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback