Effektiv

Idag har jag faktiskt varit väldigt effektiv och kunnat stryka några saker från min evigt långa att göra lista:

- Fixade en ny "seriös" mail så jag slipper förklara vad slipen står för varje gång.
- Gick runt på Vindelns alla dagis och anmälde mig frivillig som vikarie om det behövdes, något som verkade uppskattat på flera håll.
- Har inhandlat presenter till veckans tre födelsedagsbarn
- Tog ett simpass efter middagen, träningen börjar sakta men säkert komma igång. Tror jag, hoppas jag.

Jag svär jag kommer att sova som ett barn inatt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad duktig du är! Och vad glad jag blir av att se att det finns hela TRE nya inlägg jag inte läst på din blogg! WOHOO, jag som hade gett upp hoppet! kramxzzzzz

2010-01-28 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback