Okej

Okej gott folk. Såhär är det:

Jag vet att jag lovat och tänkt uppdatera länge nu, och jag vet att bloggandet i princip dött ut (på alla håll och kanter, vissa helt och hållet). Jag brukar ändå tycka det är roligt att skriva här, skriva av sig och bara berätta vad som händer och sker. Uppdatera de som annars, oftas, inte får veta vad som händer. Men just nu har jag varken tid eller motivation. Sanningen är den att jag inte har tid att skriva om mitt liv just nu. Jag är upptagen med att leva det.

(klyschigt jag vet, men sant)


Så, sköt om er. Jag åker till Arvika ikväll och återkommer om en vecka. 
Återstår att se om bloggandet återkommer med mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeh, jag känner en person som ABSOLUT kommer blogga då denna någon befinner sig på gotland!



poss!

2010-07-08 @ 21:48:03
Postat av: ingrid

Att få veta att du hellre lever livet än bloggar om det, gör att jag kan stå ut med detta gapande hål av dina ord :) Är så glad för din skull, och även om vi inte ses så ofta som jag skulle vilja, så hoppas jag verkligen att du är lycklig!! Du är en jättefin person, och jag saknar dig väldigt mycket.

2010-07-09 @ 08:28:07
Postat av: Han utan blogg

Whatever..

2010-07-13 @ 16:53:27
URL: http://ingenblogglängre.blogg.se/
Postat av: jennie

VERKAR SOM DU GLÖMDE BLOGGEN I ARVIKA!

2010-07-21 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback