Alice i Underlandet

Some streets lead nowhere,
men den här leder överallt, varsomhelst, hursomhelst. När jag vill. Hur jag vill.



Det är inte så att jag inte har bloggat. Nej, jag har faktiskt en massa utkast som väntar på att bli publicerade men som helt enkelt aldrig riktigt blev färdigskrivna. Och även om de är rätt så oaktuella så tänker jag publicera dem eftersom ändå.

Kvällen spenderas i lugnets tecken. Jag är så trött att jag hade kunnat somna på jobbet idag. Och nej, det blev inte på dagis utan på Protab istället (de hade så lite barn på dagis). Och ikväll ligger jag mest i soffan och väntar på att få gå isäng. Anledningen till varför jag är trött är för att jag igår var på bio med Jennie och Miranda! Mycket trevligt må jag säga :) vi såg Alice i Underlandet och den var riktigt bra. Jag tror vi alla tre glömde bort både tid och rum och helt och fullt slukades av det underliga landet. Johnny Depp regerade filmduken, som alltid. Seriöst, finns det någon roll han inte skulle göra trovärdig? Hur som helst, det var en lyckad kväll med trevligt sällskap, bra film, och frusna fötter.


Jaja, more coming up.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback