Vardagligt trams

Jaa, då har man fyllt år och firat mormor och ätit onyttigheter i flera dagar. Och jag fortsätter att äta. Det står en halväten kladdkaka i skafferiet. Tänk att jag är tjugo år redan! Jag är för tusan gammal. Oj oj oj. Hur som helst hade jag en riktigt trevlig födelsedag med släkten på besök och strålande humör. Fick trevliga presenter också, bland annat fick jag en biljett till Umeå Open i helgen av flickorna från Umeå. Så i helgen blir det MELISSA HORN tillsammans med Jennie :) ska bli hur kul som helst, så tack än en gång!

Annars jobbar jag och längtar bort och till sommaren. Men men som det ser ut blir det både bort och sommar, turligt nog. Om inte annat vankas Grekland! På tal om Grekland och gå barfota, visa fötterna, tårna, så är mina fötter förstörda igen. Jajemen mina tånaglar är blåa igen för HANNA HAR SPELAT FOTBOLL!!! Jag kan typ inte gå idag för att jag har sådan träningsvärk i hela kroppen haha. Men det var värt det. Kändes hur skönt som helst att vara tillbaka på planen. Och den här gången får jag förhoppningsvis fortsätta spela utan att vara sjuk stup i kvarten.

Jaja, nu ska jag bege mig till soffan.
Byyyye.

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad du är söt som ska bege dig till soffan. Hoppas det gick bra!:]]]

2010-03-25 @ 23:36:28
Postat av: E.

:)

2010-04-06 @ 11:12:15
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback