Just det; fotosession

Vi avslutade igår vår fotokurs och redovisade då även en fotouppgift vi fick i mitten av kursen. Den gick ut på att vi skulle ta porträtt där vi koncetrerade oss mycket på bildspråk och på att hitta många olika vinklar. Eftersom jag hade haft magsjuka antog jag att det inte var någon som ville träffa mig, sååå bror fick ställa upp som modell. Här kommer några góbitar från de foton som togs (och fick beröm på kursen, if I may add)






















Det är min bror det.



Kommentarer
Postat av: jennie

I like!! Du vara doktig minsann! :)))



Och doktig brorsa som ställer upp trots magsjuka! DET är äkta syskonkärlek!

2010-05-11 @ 21:18:05
Postat av: Oskar

Jaha, din lillebror! Har alltid undrat vem det varit som suttit i soffan :O



Jennie, jag tror inte han hade något val. DET är syskonkärlek,

2010-05-12 @ 08:30:52
URL: http://mrlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback