Kladdkaka

Renoveringen syftade inte på bloggen, även om det verkligen skulle behövas. Meeeen, det blir när jag har vilja, tid och tålamod.

Magsjukeveckan är över. Men till min stora besvikelse blev det ingen träning idag heller. Mina fötter, mina hälsenor och hälar strejkar och jag vet inte varför. Är så otroligt arg att jag håller på att slå sönder något. Men jag ska spela match på söndag, oavsett trasigheter. Så det så.

Jag tröstäter kladdkaka. Dels för att det är gott och för att jag har lite sockerintag att ta igen efter förra veckan. Så, då har vi rättfärdigat det också.

Annars är det en kort arbetsvecka. Har jobbat på dagis nu måndag tisdag, och imorgon blir det Protab. Och sen, ledighet! På torsdag ska lilla Edith döpas och jag ska sjunga, så det blir en mysig dag. Sen på fredag har jag inget planerat, men på lördag ska jag ta en fika med några kompisar från högstadiet och på kvällen/eftermiddagen vidare på kalas. För visst är det någon som fyller år? Kansche :)

Hm.



Nej, det var inte mer intressant än så.

Kommentarer
Postat av: kommande födelsedagsbarneTT

är inte jag mer intressant än så? HMMM?



Heheheh skojjish. Saknar dig!!

2010-05-11 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback