" nej, det är du som är prinsen, du räddar dig själv "

Du som inte vet
du som inte känner mig

Jag gör val, jag väljer varje dag

Du som inte vet
du som inte känner mig
vet inte att
jag, jag räddar mig själv
jag reder mig själv
jag
är den som väljer
bestämmer
styr
ställer upp
för mig själv
jag är den som står vid mitt livs roder

Och jag väljer
att ha någon bredvid
jag väljer att ibland vända mitt ansikte mot någon
och kanske gör det att båten tappar fart
kanske, men jag
jag försakar gärna tid
med att se någon le
med att se någon i ögonen
jag försakar gärna tid med att älska någon

Men jag försakar aldrig mig själv
för jag
jag älskar mig själv
och jag
jag älskar någon
som inte försakar
mig

Kommentarer
Postat av: Louise

mycket bra.

2011-12-14 @ 22:44:44
URL: http://llouisecarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback