Skrivarvecka

Klockan är över halv sex på eftermiddagen och Hanna sitter kvar i skolan och skriver så tangenterna överhettar. Kanske inte riktigt så flitigt, men jag måste erkänna; att efter två väldigt effektiva skrivardagar, under vad som ser ut att bli en väldigt produktiv skrivarvecka, känner jag mig nöjd. En novell skriven efter konstens alla tråkiga regler har slutförts och lämnats in, två projekt har klurats på och utökats. Som sagt, jag är nöjd.

Och igår promenerade vi i blåst men i solsken, klappade lurviga hästar och pratade lite om livet. Såg en dokumentär om Wikileaks som får mitt hat mot USA att växa (och nu kommer dem hålla koll på min blogg och leta efter terroristiska sammanhang). Drömde konstiga drömmar efter Nedstörtad Ängel som kvällsläsning. Vaknade.

Och nu viner snöstormar här utanför och tar bort alla hopp om en tidig vår.
Dags. för. mat.


Kommentarer
Postat av: Matilda (O)

Konstiga drömmaer efter Nedstörtad ängel? Kan jag väl aldrig tänka mig! ;)

2011-02-10 @ 19:40:55
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback