Sjukdag

Saker man får göra när man är sjuk:

- Somna mitt i ett samtal (förlåt Louise)
- Äta upp nästan ett helt glasspaket
- Se på sex and the city tills man somnar
- Inte röra sig en centimeter från sängen, förutom vid akuta toabesök och snorkatastrofer
- Tjuvlyssna på grannens gitarrspel


Annars har jag det rätt bra. Men det var väl ingen nyhet att jag har ett fruktansvärt dåligt immunförsvar och efter tre dagar på förskola, med snorande barn och hostande fröknar, var jag körd. Också rätt kört att jag, när det äntligen börjar rulla in lite jobb, ska bli sjuk och missar arbetsdagar. Idiotiskt, till och med.

Sen. Jag vet inte, men, jag och Stockholm kommer inte riktigt överens. Dags att kompromissa. Om du ger mig ett jobb så slutar jag klaga på de stadsdelar som är lite mer trafikerade och lite mer högljudda. Okej? Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback