Stockholmspaus

Nu har jag stillat mitt skogbehov efter en vecka i norrland. Åh. Jag behövde verkligen det. Att få stå på ett tidigare sammanhang och vila i det en stund. Att få träffa familjen. Att få gosa med Edith så att både hon och jag skrattat oss anfådda (galet vad mycket jag älskar den ungen). Att få träffa vänner och gå runt bland hösten. Att jobba.

Ja, det finns saker som ger och sådant som tar. En vecka i norrland ger, det faktum att blondinbella har en egen tidning där hon pratar om feminism är sådant som taaar.

I alla fall. Här sitter jag på ett café och tänkte planera min jobbsökarvecka. Har jag ingen vardag måste jag ju hitta på en eller hur? Nu ska jag fanimej ha ett jobb. Nu nu nu. NU.

Norrlandsbilder kommer snart.
Och förresten. Jag saknar er redan.

Kommentarer
Postat av: Linda

De var jätte trevligt att träffa er båda, hoppas resan hem gick bra och att vi ses någon gång snart igen! :)

2011-10-04 @ 20:23:54
URL: http://lllindaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback