Och så den där sommaren igen

Fick lite dåligt samvete över föregående inlägg. Det var en fin sommar. Inte riktigt som jag tänkt mig, lite kortare än jag trott, men, den var fin. Ändå. Därför bjuder jag på bilder från lite av det som min sommar bestod av.

Att återse de fina









Att fira midsommar i sommarstugan







Att se den där underbara busblicken på nära håll







Att bo precis vid grönskan





De där trasiga skorna i hallen och kylskåpspoesin, överallt







Svärmorsbesök och brödbak i bagarstugan









Och så det där gitarrspelet på altanen, kvällarna då solen aldrig gick ned





(och sen är det ju allt det där andra.
lillebrorsskratt och storebrorsleenden. farmoriver och mormorögon, mammaochpappa-besök, morochdotterfnitter, farochdotterprat. födelsedagar och alexandrapromenader. hannahkramar, crocket och idaskratt/jagkissarnästanpåmigskratt. dop och tinadagar och tinahannaochemma-sammankomster. denröda bilenfärder. nattljus. kvällsdopp. framtidshopp.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback