Äntligen hemma

Borta bra men hemma bäst. Det stämmer faktiskt. Det var otroligt skönt att komma hem igår. Även om det har varit trevligt hos Olof så ja, hemma är ändå alltid bäst. Jag fick också läsa lite ur min efterlängtade Stieg Larsson. Spännande är den, minst sagt. Man blir helt uppslukad av den! Och då har jag inte ens kommit till själva spänningen.

För övrigt var jag barnvakt igår till Annelis tre små vildar. Nej, vildar är de inte. De är nog dem lugnaste ungarna någonsin. Vi lekte kurra gömma, den ständiga favoritleken, men att spela tv-spel blev en ny hit. Man kan faktiskt inte bli annat än glad av barn.


Att återse människor, vänner, är verkligen givande. Av någon anledning gav det mig lite perspektiv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kurragömma är faktiskt favvoleken! alwaaays! :D

2009-01-20 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback