Bloggsverige

Okej, jag vet att jag är en del av bloggsverige men jag måste få kritisera det ändå.


Seriöst, alla "mest lästa" bloggar är modebloggar. JAG SPYR PÅ MODEBLOGGAR! Det är inte så att jag bitter över att min blogg inte är så läst, haha jag vill inte ens ge ut min adress bara för att den är så fruktansvärt ointressant. Men MODEBLOGG? Vad ger det någon? En ny dagens outfit och jag känner för att hoppa ut genom fönstret. Gosh. Dagens outfit. VARFÖR? Okej, vi ser att du klär dig som vilken annan människa som helst, ser det ut som att jag bryr mig? Och så blir sådana bloggar mest lästa.. Är svenskar så ytliga?

Ta inte illa upp ni som läser modebloggar (jag vet att du läser Karin). Jag fattar det bara inte. Som sagt, jag påstår inte att min blogg är intressant, inte ens det minsta intressant. Men ja. Nej. Jag slutar här, känner att jag börjar upprepa mig. Hanna har inte så många argument. Bra att offentliggöra det också.


Kommentarer
Postat av: ingrid

men SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST, alla som ställer sig framför spegeln, drar den så kallade "fiskminen" och bah "dagens outfit, kära läsare! KOMMENTERA ANNARS ÄR MITT LIV INTE VÄRT NÅGOOOOOOT!!!"

jag tänker bajza på dom, och hårt, utan att dom märker nåt... hehe.

2009-01-19 @ 13:17:49
URL: http://klingy.blogg.se/
Postat av: jennie

JAG HÅLLER MEEED! gooooosh det är så skönt att få klaga på människor ibland, särskilt när dom verkligen ger bevis på att dom är fjantiga, osäkra människor som måste ha bekräftelse från allt och alla. USCH! SLUTA PROPPA I OSS MODEPRAAAT JAG VILL ÄTA FETT OCH VA LYCKLIG!

2009-01-19 @ 16:32:46
Postat av: Anonym

MEN KLAGA PÅ MIG DÅ, JA, KLAGA PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!!!!



JAG VILL DÖ



NI TYCKER BARA JAG ÄR FUL



OCH TJOCK



och ful

2009-01-19 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback