med brist på rubrik

Jag vill egentligen inte säga det här men... det här jullovet är snart slut. Jag vet, alla mina läsare kommer hata mig (då mina läsare till stor del består av TMT:are = skoltrötta elever på Östra gymnasiet). Och jag har inte alls hunnit göra det jag tänkte. Inte alls hunnit träffa alla människor jag hade planerat att träffa. Jag vet, jag hade lovat en och annan kompis att det här jullovet skulle vi se till att ses. Men den här gången rår jag faktiskt inte för det! Den här jäfla förkylningen, influensan eller vad man nu vill kalla det. Ja jag är less.

För övrigt så snöar det idag! Det är ganska mysigt. Jag vill ut och rulla mig i snön! Haha, det skulle minst sagt uppröra mina föräldrar. För, just det ja, hanna är isolerad.

Idag är det slappardag. Inga läxor som ska göras. Alla som satt och gjorde sista rycket med diverse inlämningar så säger jag bara; bra jobbat! Nu är det klart och jag hoppas att ni också har en slapp dag idag!

Nej nu ska jag fortsätta vara soffpotatis.
Tack och bock.



JUST DET JA! Övriga bandmedlemmar i Ahead är duktiga och jobbar flitigt i studion både igår och idag! Önskar att jag var där jag också. Men förhoppningsvis kan jag göra min del imorgon eller på torsdag. Jag håller alla tummar och tår. Men hur som helst kommer det finnas mer inspelad musik från Ahead. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback