On and on and on

Jag vet inte varför bilderna på det senaste inlägget inte vill fungera! Har ni några tips så är ni välkomna att ge dem till mig.

Ja, då har nyår också passerat och det var en mycket trevlig kväll. Jag får tacka alla som var hos Jennie, ni gjorde det till en väldigt minnesvärd avslutning på 2008. Och alla ni andra, hoppas ni hade lika trevligt på annat håll! Det kan nog komma lite bilder senare.

När vi åt middag hemma hos familjen Kling så sa Ellen (för er som inte vet; Olofs 13-åriga lillasyster) något väldigt klokt. Vi pratade om vad vi skulle ha för nyårslöften och hon sa att iår skulle hon minsann skulle lära sig att bli lycklig. Och kanske är det så att det är något man måste lära sig att bli. Något som man behöver öva sig till. Jag ska nog göra som Ellen och tänker 2009 lära mig att vara lycklig.

Nu ska jag göra läxa, alltid lika peppande att göra på lov.

BYE

Kommentarer
Postat av: Jennie

du får skicka bilderna sen, jag hade ju ingen kameraaaaa :)

2009-01-03 @ 16:19:46
Postat av: Jennie

du får skicka bilderna sen, jag hade ju ingen kameraaaaa :)

2009-01-03 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback