Religion i mitt hjärta

Yees, ska försöka färdigställa det skriftliga kring gudstjänstbesöket idag men det är lite tungt då jag har ännu högre feber idag. Having fun oh yeah. Men jag knarkar alvedon så det går rätt så bra. Eller ja, jag kan inte riktigt koncentrera mig på det jag ska, surfar runt på massa bloggar istället. Typiskt hanna. Aja.

Men under detta surfande upptäckte jag att jag blivit nominerad till årets uppstickare. Ja, alltså, inom fotbollslaget. Vem som vinner skulle presenteras i februari. Jag är dock både chockad och glad över att bara vara nominerad.

Förövrigt saknar jag vännerna i klassen, vänner överhuvudtaget. Och Olof. Jag orkar inte vara isolerad längre! ÅÅH. Jag ville ju hinna göra massa saker innan skolan började men det verkar inte bli så mycket mer än att vila. Vila. Usch vad jag hatar det ordet. Du måste vila hanna. Du måste ta det lugnt. Du måste ligga still i en säng och knappt röra dig för minsta rörelse kan göra dig sjukare. Du får inte andas frisk luft hanna, det är farligt för dig. Usch. Nu har jag vilat alldeles för mycket. Finns det ingen balans i universum? Antingen ska man inte vila någonting, köra genom livet i 300 km/h, eller så ska man vila ihjäl sig, ligga så stilla att man nästan växer fast i underlaget.

Okej en liten överdrift kanske men jag är alltid dramatisk när jag är bitter.
Nej nu måste jag skriva religion. Någon som vill göra det åt mig? Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback