Sjuuuk

Ja, jag som trodde jag var på bättringsvägen men icke. Jag har för nuvarande 38.9 graders feber och varje del av min kropp värker. Inte roligt. Detta betyder att det inte blir att spela in imorgon. Vi hade planerat att ägna en dag i Eriks källare som har förvandlats till en studio. Förhoppningsvis är jag frisk till på tisdag så att vi kan spela in då istället. Men det känns viktigast att bli frisk till spelningen i Luleå.

Man känner sig verkligen superäcklig när man är sjuk. Svettas och fryser om vartannat, snorar, hostar, sover, drägglar. Nej usch, man vill verkligen inte vara i närheten av mig just nu. Och det som suger är att jag har sparat skolarbetet till idag och det ska vara inne imorgon så YAY. Självömkan var det ja.

Men jag har sett på Elizabethtown! Och den är ju så mysig! Vet inte vad det är men den är sådär konstigt, romantiskt, tragiskt, bra. Ja, har ni inte sett den är det definitivt något ni borde göra.

Förresten, är det bara jag som inte orkar med Blondinbella? Inte för att jag har läst hennes blogg, och inte för att jag har något konkret att säga om henne som jag inte gillar. Men det känns bara som att hon är känd för... ingenting.

Nu ska jag fortsätta snora, svettas och vara sådär allmänt mysig. HÖHÖ
Det här blev ju ett värt inlägg.

Kommentarer
Postat av: ingrid

men lägg ägg din lilla SNOR-H*RA! Elizabethtown SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Himla bajz på rulle är vad det är. Orlando Bloom som welpar sig och Kirsten Dunst som är en PAIN IN THE AAASSSEEEEEE

// Olof

2009-01-04 @ 18:48:58
URL: http://klingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback