Tänk tänk tänk

En tanke slog mig idag. Är man för insnöad på det liv man lever just nu? Jag menar, jag älskar min umgängeskrets. Jag är omringad av underbara och givande människor men tanken slog mig ändå att man går miste om massa människor genom att vara nöjd. Det är klart, man kan inte lära känna alla, men det finns så många andra typer av människor som man kanske inte kommer i kontakt med just för att man är nöjd och egentligen inte söker något mer.

Jag vet inte om ni förstod det där. Men jag är nöjd! Och nöjd med det. Jag bara undrar vilka dörrar det finns att öppna, vad som finns bakom dem, och när och om, jag kommer att öppna dem.

Jag skulle ha gjort läxor idag men mitt humör var inte det bästa då de flesta av mina planer verkar vara omöjliga att få ihop. Så jag sket helt enkelt i läxorna. Vilken rebell jag är! Johodu. Sen så är jag oerhört trött, ska typ gå och lägga mig nio och se om jag piggnar till.

Är det bara jag som tycker att den här veckan gått segt?


Jag återgår till One Tree Hill nu. Och så tänker jag hitta mig något ätbart.

See Ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du gillade att man var anonym ^^

2009-01-22 @ 22:18:29
URL: http://mrlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback