Till

Sometimes you just need to tell the world


Jag inser att du ständigt är med mig;
i tanken,
i minnet,
bland dofter,
i drömmar.
I hjärtat.

Jag kan stanna upp ibland,
som för att vända mig om och berätta just den tanken som slog mig,
berätta den för dig.
Mitt i ett samtal,
med någon annan,
kan jag skratta till då jag kunnat föreställa mig vad du skulle ha sagt,
och något som säkerligen skulle ha fått mig att skratta.
Jag ler så ofta med dig.

Ibland, sekunderna innan jag ska somna,
ensam,
kan illusionen av din närvaro bli så verklig
att jag kan känna hur du lägger armen om mig
och kysser mig i nacken.
Sedan somnar jag, i tron om att du ligger bredvid mig.

Du finns med mig,
överallt,
även när du inte gör det.
Älskling, inga dagar går förbi utan dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men i die

2009-01-06 @ 00:24:05
Postat av: HIHIHIHI

JAG TROR NÅGON ÄR SUPERMEGAKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! 8)

2009-01-06 @ 16:14:24
Postat av: Anonym

men åh seriöst. kan JAG få va tillsammans med dig ellerrRRrrR?

2009-01-06 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback